خبر

23 دی 1402
تکنولوژی و تولید

بازدید دانشجویان علم و صنعت

روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه، با هماهنگی قبلی معاونت محترم برنامه‌ریزی، جناب آقای صالحی، و معاونت محترم پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، سرکار خانم برزین‌پور، با هدف افزایش مهارت تخصصی و تعمیق دید کاری دانشجویان، شرکت کروز میزبان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشکده بود.

به منظور آشنایی کلی دانشجویان با شرکت کروز، برنامه با پخش تیزری از فعالیت‌های این سازمان آغاز شد؛ در ادامه، دانشجویان با فرآیند برنامه‌ریزی تولید و تامین در شرکت کروز با توضیحات آقای مهندس شجاعی، فرآیندهای انبار تغذیه و خطوط لجیسیتک با توضیحات آقای مهندس رستگار و همراهی آقای مهندس صالحی آشنا شدند. سپس جلسه پرسش و پاسخ در خصوص این فرآیندها انجام شد.

این برنامه با بازدید دانشجویان از خطوط دسته‌سیم، ۲B و انبار با حضور و توضیحات آقای مهندس لشکری، آقای مهندس سالاریان، آقای مهندس رستگار و همراهی آقای مهندس صالحی و شجاعی ادامه یافت و به پرسش‌های دانشجویان در این زمینه نیز پاسخ داده شد. پس از صرف نهار، آقای مهندس شجاعی در خصوص دیدگاه‌های جهانی زنجیره تامین صحبت نموده و در انتها نیز آقای مهندس ارض‌پیما توضیحاتی را در خصوص چگونگی همکاری با شرکت و معرفی سایت کروز ارائه نمودند.