خبر

26 خرداد 1403
رویداد

«نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران» با حضور شرکت کروز برگزار می‌شود.

«نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو» از تاریخ ۲۹ خرداد تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد؛ این رویداد، با حضور بسیاری از فعالان صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور از جمله شرکت کروز، فرصتی ارزشمند را فراهم می‌آورد تا متخصصان و علاقه‌مندان ضمن آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات این صنعت، ارتباطات تجاری مفیدی با یکدیگر داشته باشند.

شرکت کروز نیز همانند سال گذشته در کنار سایر شرکت‌ها، رقیبان و فعالان مطرح این صنعت، در این نمایشگاه آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود را به نمایش خواهد گذاشت. در نمایشگاه امسال، بسیاری از واحدهای تولیدی و غیرتولیدی سازمان، از جمله واحد خودکفایی، کروز پلاس، منابع انسانی، مادر و شرکت ماد آریا ویستا در سالن اختصاصی کروز حضور خواهند داشت و میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهند بود.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد 4 روزه، شرکت و از آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت کروز، دیدن کنند. آشنایی با جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات سایر شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی مجموعه‌های خودرو نیز، فرصت و تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

تاریخ برگزاری: ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ماه ۱۴۰۳

زمان بازدید: 8 صبح الی 15 عصر

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سالن 35)