درباره کروز

شرکت کروز بـه عنـوان بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین قطعه‌سـازی خودرو در غرب آسیا، از بدو تاسیس خود در سال 1361 تا به امروز همواره استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است: تامین محصولات با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی. این شرکت با توجه مستمر به سرمایه های انسانی، استفاده از فن آوری های نوین جهت تولید محصولات و با استفاده از ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در جهان توانسته است محصولات نوآورانه خود را با بهترین کیفت و قیمت جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود عرضه نماید. ارزشهای سازمانی شرکت کروز عبارتند از: صداقت و درستی، سخت کوشی و پشتکار، دانش تخصصی و توجه به جزئیات و شرکت با با توجه مستمر به آنها تلاش می کند جهت رسیدن به چشم‌انداز خود یعنی «تبدیل‌ شدن به باارزش‌ترین و قابل‌احترام‌ترین برند ایرانی» گام بردارد تا رانندگی را به تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه خریداران خودرو تبدیل نموده و شاهد به حداقل رسیدن تصادفات جاده‌ای در سطح کشور باشیم.


گروههای محصول

اخبار برگزیده

دفاتر کروز در سطح جهان

شرکت کروز برای رشد، توسعه، گسترش و همچنین تامین برخی از قطعات اولیه مورد نیاز خطوط تولید، دفاتر نمایندگی‌های خود را در کشورهای ترکیه، چین، کره جنوبی، هنگ‌کنگ و سنگاپور مستقر نموده است. هدف اصلی از تشکیل دفاتر کروز در سایر کشورها، ارتباط با تامین‌کنندگان خارجی در راستای تولید قطعاتی است که امکان تامین آن‌ها در داخل کشور میسر نیست. حضور نمایندگان کروز در این کشورها و ارتباط با تامین‌کنندگان خارجی علاوه بر تامین قطعات، کمک شایانی در زمینه انتقال دانش فنی به ‌روز از طریق ارتباط با واحد های مختلف تحقیق و نوآوری شرکت نموده است.