خبر

28 بهمن 1402
تکنولوژی و تولید رویداد

نمایندگان کروز در کنفرانس بین‌المللی ReACT حضور یافتند

چهارمین کنفرانس بین المللی ReACT از 14 تا 16 بهمن ماه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این همایش بین‌المللی سه روزه، نمایندگان شرکت کروز در کنار جمعی از برترین استادهای دانشگاه از سراسر دنیا و مدیران ارشد شرکت‌های نام‌آشنا، حضور یافته و در رابطه با موضوعات به‌روز جهان در حوزه برق، کامپیوتر و علوم داده مطالب مفیدی را ارائه کردند.

رویداد بین‌المللی ReACT، سالانه توسط انجمن علمی فرهنگی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف، با هدف شکل‌گیری گفتمانی درباره فناوری‌ها و پژوهش‌های مطرح دنیا و به اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های مربوط به رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و علوم داده برگزار می‌شود. این کنفرانس، در قالب مجموعه‌ای از دستاوردها و تحقیقات توسط استادهای دانشگاه‌های برتر جهان، مدیران ارشد و مهندسان شرکت‌های بزرگ و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مهندسی برق، کامپیوتر و علوم داده ارائه می‌شود. علاوه بر این، در هر روز از برگزاری این همایش، در پنل سه نفره کنفرانس، شرکت‌کنندگان نظرات، ایده‌ها و تجربیات خود را در مورد موضوعات اصلی همایش، از جمله حوزه فناوری و هوش مصنوعی، ارائه کردند.

حضور در این همایش برای شرکت کروز، فرصتی را فراهم آورد تا در کنار صاحب‌نظران و متخصصان مطرح دنیا، درباره فناوری‌های پیشرفته اخیر، ایده‌ها و تحقیقات به‌روز دنیا به گفت‌وگو بپردازد و ضمن ارائه دانش خود در این حوزه، از دستاوردهای معتبرترین موسسه‌ها و دانشگاه‌های مطرح دنیا نیز بهره‌مند شود.