خبر

13 خرداد 1403
توسعه منابع انسانی

کروز باری دیگر میزبان دانشجویان شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور در تاریخ 9 و 12 خرداد میهمان شرکت کروز بودند؛ با توجه به لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه و اهمیت امیدآفرینی در فضای نخبگان، به دنبال درخواست انجمن‌های علمی جهت بازدید دانشجویان از شرکت کروز، این شرکت روز چهارشنبه و شنبه، میزبان جمعی از دانشجویان بود.

روز چهارشنبه، شرکت کروز از دانشجویان دانشگاه برق و الکترونیک دانشگاه تهران استقبال کرد. این گروه از بخش‌های مختلف شرکت کروز از جمله مرکز تحقیقات و نوآوری، سالن SMD و دسته‌سیم دیدن کردند. روز شنبه دانشجویان دانشکده صنایع دانشگاه آزاد تهران مرکز نیز ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری، سالن تزریق، مونتاژ کانکتور و نمایشگاه خودکفایی شرکت کروز، با محصولات، تکنولوژی‌ها و دستاوردهای به‌روز این سازمان آشنا شدند.

دانشجویان در این بازدیدها، ضمن مشاهده بخش‌های تولیدی از نزدیک، با فرایندهای آن آشنا شدند، با متخصصان سازمان ملاقات و گفت‌وگو کردند و از توضیحات آن‌ها بهره‌مند شدند. بازدید حضوری دانشجویان مستعد به عنوان سرمایه‌های انسانی از شرکت‌های صنعتی از جمله شرکت کروز، دید عمیق‌تری از محیط صنعتی و تخصصی به آن‌ها ارائه کرده و به افزایش مهارت تخصصی آن‌ها کمک خواهد کرد. همچنین زمینه لازم را برای دانشجویان علاقه‌مند فراهم می‌کند تا در آینده نزدیک بتوانند با پیوستن به این صنعت، در جهت ارتقا و رشد آن تلاش کنند.